او گفت : " نتایج حاکی از وجود شواهد قوی از اختلافات دائمی در تمرینهای انضباطی در میان گروههای نژادی / نژادی , با دانش آموزان و دانش آموزان آمریکایی آفریقایی است که نشان میدهند دو یا چند مسابقه در مقایسه با دانش آموزان سفید در مدارس راهنمایی و دبیرستان در معرض خطر است . " " علاوه بر این , خطر دانشجویان و دانشجویان آمریکایی آفریقایی که نشاندهنده دو یا چند نژاد است , در مدارس با نرخ فقر بیشتر و تنوع قومی / نژادی بیشتر جمعیت دانشجویی , بیشتر است . " مدارسی که دانش آموزان با فقر بیشتر و آنهایی که کوچکتر از اندازه هستند , میزان بالاتری از اقدامات نظم مدرسه را گزارش کردهاند. بنا بر گزارشها, این نتیجه باعث شگفتی محققان شدهاست .
او گفت : " مدارس در غرب میانه نرخ بالاتری را برای بیشتر تدابیر انتظامی نسبت به مدارس جنوب داشتند . "
صحبت میکروب ها با مغز | ترکیب سولفور ژنوم | یافته های جدید صرع | کج شدن تاو موش | زیست شناسان مصنوعی | ژنتیک مرتبط با اسکیزوفرنی |
با تمرکز بر اختلافات نژادی / نژادی , این مطالعه شواهدی از تفاوتهای سیستماتیک در چگونگی اعمال اقدامات انضباطی مدرسه , با جوانان آمریکایی آفریقاییتبار و دانشجویان نشان میدهد که نشاندهنده دو یا چند نژاد در افزایش خطر برای منظم بودن است ; به نوبه خود , این میتواند منجر به پیامدهای مشکلساز متعددی شود . یک یا دو ساعت یادگیری در فضای باز هر هفته رضایت شغلی معلمان را افزایش میدهد : خلاصه دانشگاه سوانسی : مطالعه نشان میدهد که چگونه یک ساعت آموزش در فضای باز مزایای فوقالعادهای برای کودکان دارد و همچنین رضایت شغلی معلمان را افزایش میدهد .
اشتراک : داستان کامل یک مطالعه دانشگاه سوانسی نشان میدهد که چگونه یک هفته آموزش در فضای باز مزایای فوقالعادهای برای کودکان دارد و همچنین رضایت شغلی معلمان را افزایش میدهد .
محققان از طریق مصاحبه و گروههای متمرکز , دیدگاهها و تجربیات دانش آموزان و معلمان را در سه مدرسه ابتدایی در جنوب ولز کشف کردند که برنامه آموزشی را در محیط طبیعی به مدت حداقل یک ساعت در هفته آموزش میداد .
مصاحبه با اساتید و معلمان انجام شد و گروههای کانونی با دانش آموزان دو گروه قبل و بعد از اجرای برنامه یادگیری بیرونی در برنامهدرسی انجام شد .
در این مطالعه , فواید یادگیری بیرونی برای کودک و معلم و بهبود وضعیت سلامتی , تندرستی , تحصیلات و درگیری در مدرسه گزارش شدهاست .
نویسنده کتاب مطالعه امیلی انی , محقق دکترا در مطالعات پزشکی دانشگاه سوانسی , میگوید : " ما متوجه شدیم که دانش آموزان در بیرون دیوارهای محدود کلاس احساس آزادی میکنند . آنها توانستند بیش از حد خود را ابراز کنند و از آن لذت میبردند . آنها همچنین گفتند که احساس بیشتری نسبت به تجربه یادگیری دارند . ما همچنین شنیدهایم که خوب بودن و حافظه آنها بهتر است و معلمان به ما گفتند که چگونه به همه انواع فراگیران کمک میکند . " مزایای آموزش در فضای باز برای کودکان به خوبی مستند شدهاست , اما یافتههای این مطالعه تاثیر برنامه یادگیری بیرونی بر روی معلمان است .
امیلی گفت : " در ابتدا , برخی معلمان در مورد انتقال کلاس در فضای باز تردید داشتند , اما زمانی که یادگیری بیرونی در برنامهدرسی گنجانده شد , آنها از بهبود رضایت شغلی و رفاه شخصی صحبت کردند . این یک یافته بسیار مهم در مورد نرخ حفظ معلم است . به طور کلی , یافتههای ما پتانسیل یادگیری بیرونی را به عنوان یک ابزار آموزشی در بهبود درگیری تحصیلی و سلامت , تندرستی و تحصیلات کودکان برجسته میکند .
" مدارس در این مطالعه همگی با یادگیری منظم بیرونی در برنامهدرسی ادامه داشتهاند . با حمایت و شناسایی مزایای گستردهتر آموزش و پرورش کودکان , یادگیری بیرونی میتواند در برنامهدرسی دوره ابتدایی قرار گیرد . "
عرضه خدمات بهداشتی | نواحی تحریک مغزی | مقاومت ژنتیکی سویا | تاثیر سویا بر حساسیت | مشاوره خانواده تلفنی | در مورد روانشناسی کودکان استثنایی بیشتر بدانید |
مشاوره روانشناسی یادگیری ,معلمان ,مطالعه ,بیرونی ,دانش ,آموزان ,دانش آموزان ,یادگیری بیرونی ,رضایت شغلی ,برای کودکان ,افزایش میدهد ,برنامه یادگیری بیرونی منبع
درباره این سایت