او گفت : " نتایج حاکی از وجود شواهد قوی از اختلافات دائمی در تمرین‌های انضباطی در میان گروه‌های نژادی / نژادی , با دانش آموزان و دانش آموزان آمریکایی آفریقایی است که نشان می‌دهند دو یا چند مسابقه در مقایسه با دانش آموزان سفید در مدارس راهنمایی و دبیرستان در معرض خطر است . " " علاوه بر این , خطر دانشجویان و دانشجویان آمریکایی آفریقایی که نشان‌دهنده دو یا چند نژاد است , در مدارس با نرخ فقر بیشتر و تنوع قومی / نژادی بیشتر جمعیت دانشجویی , بیشتر است . " مدارسی که دانش آموزان با فقر بیشتر و آن‌هایی که کوچک‌تر از اندازه هستند , میزان بالاتری از اقدامات نظم مدرسه را گزارش کرده‌اند. بنا بر گزارش‌ها, این نتیجه باعث شگفتی محققان شده‌است .
او گفت : " مدارس در غرب میانه نرخ بالاتری را برای بیشتر تدابیر انتظامی نسبت به مدارس جنوب داشتند . "

 

صحبت میکروب ها با مغز ترکیب سولفور ژنوم یافته های جدید صرع کج شدن تاو موش زیست شناسان مصنوعی ژنتیک مرتبط با اسکیزوفرنی

 

با تمرکز بر اختلافات نژادی / نژادی , این مطالعه شواهدی از تفاوت‌های سیستماتیک در چگونگی اعمال اقدامات انضباطی مدرسه , با جوانان آمریکایی آفریقایی‌تبار و دانشجویان نشان می‌دهد که نشان‌دهنده دو یا چند نژاد در افزایش خطر برای منظم بودن است ; به نوبه خود , این می‌تواند منجر به پیامدهای مشکل‌ساز متعددی شود . یک یا دو ساعت یادگیری در فضای باز هر هفته رضایت شغلی معلمان را افزایش می‌دهد : خلاصه دانشگاه سوانسی : مطالعه نشان می‌دهد که چگونه یک ساعت آموزش در فضای باز مزایای فوق‌العاده‌ای برای کودکان دارد و همچنین رضایت شغلی معلمان را افزایش می‌دهد .
اشتراک : داستان کامل یک مطالعه دانشگاه سوانسی نشان می‌دهد که چگونه یک هفته آموزش در فضای باز مزایای فوق‌العاده‌ای برای کودکان دارد و همچنین رضایت شغلی معلمان را افزایش می‌دهد .
محققان از طریق مصاحبه و گروه‌های متمرکز , دیدگاه‌ها و تجربیات دانش آموزان و معلمان را در سه مدرسه ابتدایی در جنوب ولز کشف کردند که برنامه آموزشی را در محیط طبیعی به مدت حداقل یک ساعت در هفته آموزش می‌داد .
مصاحبه با اساتید و معلمان انجام شد و گروهه‌ای کانونی با دانش آموزان دو گروه قبل و بعد از اجرای برنامه یادگیری بیرونی در برنامه‌درسی انجام شد .
در این مطالعه , فواید یادگیری بیرونی برای کودک و معلم و بهبود وضعیت سلامتی , تندرستی , تحصیلات و درگیری در مدرسه گزارش شده‌است .
نویسنده کتاب مطالعه امیلی انی , محقق دکترا در مطالعات پزشکی دانشگاه سوانسی , می‌گوید : " ما متوجه شدیم که دانش آموزان در بیرون دیواره‌ای محدود کلاس احساس آزادی می‌کنند . آن‌ها توانستند بیش از حد خود را ابراز کنند و از آن لذت می‌بردند . آن‌ها همچنین گفتند که احساس بیشتری نسبت به تجربه یادگیری دارند . ما همچنین شنیده‌ایم که خوب بودن و حافظه آن‌ها بهتر است و معلمان به ما گفتند که چگونه به همه انواع فراگیران کمک می‌کند . " مزایای آموزش در فضای باز برای کودکان به خوبی مستند شده‌است , اما یافته‌های این مطالعه تاثیر برنامه یادگیری بیرونی بر روی معلمان است .
امیلی گفت : " در ابتدا , برخی معلمان در مورد انتقال کلاس در فضای باز تردید داشتند , اما زمانی که یادگیری بیرونی در برنامه‌درسی گنجانده شد , آن‌ها از بهبود رضایت شغلی و رفاه شخصی صحبت کردند . این یک یافته بسیار مهم در مورد نرخ حفظ معلم است . به طور کلی , یافته‌های ما پتانسیل یادگیری بیرونی را به عنوان یک ابزار آموزشی در بهبود درگیری تحصیلی و سلامت , تندرستی و تحصیلات کودکان برجسته می‌کند .
" مدارس در این مطالعه همگی با یادگیری منظم بیرونی در برنامه‌درسی ادامه داشته‌اند . با حمایت و شناسایی مزایای گسترده‌تر آموزش و پرورش کودکان , یادگیری بیرونی می‌تواند در برنامه‌درسی دوره ابتدایی قرار گیرد . "

 

عرضه خدمات بهداشتی نواحی تحریک مغزی مقاومت ژنتیکی سویا تاثیر سویا بر حساسیت مشاوره خانواده تلفنی در مورد روانشناسی کودکان استثنایی بیشتر بدانید

 

 

 

منبع


مشاوره روانشناسی یادگیری ,معلمان ,مطالعه ,بیرونی ,دانش ,آموزان ,دانش آموزان ,یادگیری بیرونی ,رضایت شغلی ,برای کودکان ,افزایش می‌دهد ,برنامه یادگیری بیرونی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

2525251 نگاه عمران Clydesjg83m page Erikfkcm6 News میلیون چت|چت میلیون|ازیتا چت همه چیز شب نویس های یک پسر دانلود رایگان دینی افبا-عربی ازاده و کتاب های گاج نقره ای گاج-دانلود رایگان جزوات و فیلم های اموزشی کنکوری شرکت اینتن